[vpsFree.cz: community-list] Mimořádná schůze členů vpsFree 20. června

Alexander Zatko alexander.zatko at nabezky.sk
Tue Jun 10 17:33:27 CEST 2014

Virtualneho stretnutia by som sa zucastnil. Myslim ze technologicky by sa to uz malo dat v dnesnej dobe zvladnut, ked uz aj u nas na dedine mame 5/2 Mbps internet. Nemam predstavu ci existuju nejake nastroje na toto vhodne, ale podme sa pozriet…

...tento clanok ich zopar zmienuje a okrem “usual suspects” je tam aj nieco co by sa dalo naistalovat na “klubovy” server:

https://jitsi.org/

S.