[vpsFree.cz: community-list] Limit CPU uživatele

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Tue Jun 10 13:01:51 CEST 2014

Díky za rady,

cpulimit je následovník toho co posílal Jakub, nicméně tyhle utilitky jsou
na konkrétní procesy, nebo alespoň jsem zatím neobjevil způsob, jak to
použít "globálně" na uživatele a všechny jeho procesy.

Na cgroups se ještě mrknu díky. Jinak můj problém je v tom, že některý PHP
skripty na webu sestřenky běží třeba jednu dvě minuty na 100% cpu a i když
má nižší prioritu, pořád mi chodí alerty o vyšší odezvě ostatních služeb.
Poladit ty skripty je věc jiná, chtěl jsem jí jednoduše zkrouhnout a ať jí
tam běží co chce.