[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 36, Issue 15

"Ing. Lukáš Jelínek - AIKEN" lukas at aiken.cz
Wed Jul 16 11:47:08 CEST 2014

Pokud si vzpomínám, tak u Google AdWords není potřeba vystavovat
fakturu. Jen ověřují cílový účet pro platbu (tím, že tam pošlou nějakou
malou částku). I kdyby fakturu chtěli, tak to ještě nemusí znamenat, že
se informace dostanou k našim úřadům. Na druhou stranu jakákoli platba
na účet už je dostatečným signálem, že se něco děje a už do toho může
někdo začít šťourat.