[vpsFree.cz: community-list] mail reseni (zimbra, ...?)

Branislav Viest info at branoviest.com
Fri Jul 11 10:23:33 CEST 2014

Zimbra funguje pekne. Dokáže to cluster, dá sa to zautomatizovat, má to
zdielany kalendár, aktovku + sync súborov napr. Cez dav a pod. Na serveri s
2gb RAM mam niečo cez 200schranok a zatiaľ nebol problém. Autoreply,
blacklisty, filtre, sťahovanie pošty z externých serverov to zvláda taktiež
bez problémov.

Odesláno pomocí AquaMail pro Android
http://www.aqua-mail.com

Ahoj,
v posledni dobe po me par lidi poptava nejaky lepsi reseni nez to, co mame
snad 10 let (klasika postfix-courier, na spravu schranek postfixadmin, a na
prohlizeni roundcube webmail).
Narazil jsem na zimbru, zatim jsem poradne nenastudoval, jestli je to jako
cele free/opensource, nebo jsem nejak limitovany userama, protoze to by mi
tady bylo na prd.

Chci se ale zeptat, nemate s necim zkusenosti? Cil je proste neco
sofistikovanejsiho, co ma treba nejake sdilene kalendare, filtry, autoreply
(ano, vim ze to jde vse dohackovat do postfixu/courieru, ale presne tomu
bych se rad vyhnul).

Nemate nejake zkusenosti s necim takovym? (s necim, co nahodim na svuj
server, ne google apps)

Diky