[vpsFree.cz: community-list] Sekundární DNS server a vpnFree

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Thu Jul 10 23:58:27 CEST 2014

Pavel Vondřička wrote:

> Takového jsem našel snad jen jednoho: wedos. A tím jsem to taky vyřešil.

Hm, zrovna teď koncem června jim přestala fungovat doména wedos.net, na
které mají jeden NS. Nebyla zaplacená, takže se jí změnily nameservery
na nějaké reklamní, které na všechny dotazy vrací A záznam, na kterém je
reklamní web.

Nejenom že se ten reklamní web občas zobrazoval místo webu wedosu, ale
on se taky zobrazoval místo webů lidí, co mají wedosí nameservery. IMO
ještě horší než výpadek - mít nějaký eshop nebo firemní prezentaci, fakt
bych nechtěl, aby se mi na webu zobrazovalo "doména je na prodej".
Vypadá to jako web firmy v likvidaci.