[vpsFree.cz: community-list] Problemy so sietou v Prahe

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Jul 10 23:34:50 CEST 2014

Pravdepodobne litaj DDoSy po celym US/EU internetu.

http://internetpulse.net/
http://www.internettrafficreport.com/europe.htm

Ale uz to vypada celkem lip, uz se to ustaluje.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com