[vpsFree.cz: community-list] Sekundární DNS server a vpnFree

Tomas Herceg tth at rfa.cz
Thu Jul 10 15:41:07 CEST 2014

resit sekundarni DNS ve stejny lokalite na stejnym pripojeni mi prijde
jako blbost, jasne ze vetsina lidi ma ty dns zaznamy nastaveny na
vpsku takze jim to stejne nepojede ale muzou tam bejt zaznamy mimo
vpsfree ktery by mohli pri vypadku bez problemu fungovat, mne se ta
myslenka vlastnich autoritativnich DNS docela libi a mam druhej server
v SH (jina virtualizace, jina konektivita, jina serverovna) Jestli by
nekdo chtel muzu tam rozjet secondary NS nejen pro sebe. Jen by se
muselo nejak vymyslet jak tam rozumne dostavat seznam domen s adresama
masteru kdyby toho melo bejt nejak vic nez par domen.