[vpsFree.cz: community-list] Sekundární DNS server a vpnFree

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Thu Jul 10 15:40:52 CEST 2014

Abych mohl provozovat doménu, tak si ji musím koupit u registrátora. A
rád mu i přenechám správu DNS serverů.

Z mnoha registrátorů mi přijde nejpohodlnější a nejpřehlednější
subreg.cz, u kterého se lze snadno napojit na jeho API a pak si případně
udělat administraci podle svého

Jsem líný a pohodlný a nebaví mne vymýšlet stále opakovaně kolo. Rád i
předám práci někomu jinému