[vpsFree.cz: community-list] jenkins-ci & niki-bot

Ján Raska raskaj at gmail.com
Wed Jul 2 18:38:19 CEST 2014

Neviem ci zrovna tento bot, ale stretol som sa s botom ktory skusal najst zranitelnost jenkinsu (cez rozne pluginy to je vcelku mozne) a nasledne pod uzivatelom pod ktorym bezal jenkins spustal procesy na bitcoin mining (kedze jenkins vacsinou ma kvoli “Execute shell” tasku povoleny shell). A nakolko bezny setup byva deploy buildu cez scp na produkciu (nie stastne riesenie, ale casto pouzivane), tak sa pokusal hrabat v logoch aby zistil na ake servery sa pripajal, a nasledne sa pripojil cez ssh a tam skusal to iste.

Jano