[vpsFree.cz: community-list] blokování přístupu na SSH z určitých zemí

Tomáš Vařil tomas.varil at gmail.com
Tue Jan 28 16:14:45 CET 2014

Na OpenVZ "iptables -A INPUT -m geoip ! --src-cc CZ -j DROP" opravdu nejde :-( řešil jsem to právě kdysi se snajpou.

Každopádně ta změna toho portu mně pomohla 100% a od tý doby mám klid...alespoň zatím...

Tady je zajímavej článek (sice trochu zastaralej), ale hodně mně toho dal, alespoň co se týče pochopení jak iptables funguje a metod jak co logovat a následně bokovat.

http://www.pettingers.org/code/firewall.html

T.