[vpsFree.cz: community-list] Docker.io na VPSFree.cz

Tomas Hujer thujer at gmail.com
Wed Jan 22 22:10:32 CET 2014

Ahoj,

předpokládal bych, že VPS jako taková nemůže běžet pod Dockerem, protože na
fyzickém serveru již běží pod OpenVZ, ale v rámci VPS může Docker klidně
běžet - využívá instanci jádra, nad kterou spouští ostatní věci, takže to
ničemu nevadí. Každopádně se jej chystám v nejbližší době také na VPS
otestovat, tak můžu případně poelaborovat.

Využití vidím zejmena na testovací verze různých webových aplikací, ale
našlo by se určitě i spousta dalších využití.

Thomas