[vpsFree.cz: community-list] Archlinux

Pavol Hluchý pavol.hluchy at gmail.com
Sun Jan 12 11:49:18 CET 2014

Tak Aither uz nahral moju decembrovu verziu templatu a co som skusil,
tak mi to nabehlo bez problemu. Akuratne vraj nejsu vsade
poaktualizovane OpenVZ, takze mozu byt problemy s archom kvoli
chybajucim fixom.

Ja mam arch aj na vps, avsak zalozene este pred nejakymi 2 rokmi ked to
bolo v ponuke :)
Odvtedy neboli novsie templaty a aj ja som mal dost problem nez som to
dokazal zaktualizovat (co sa menilo sysvinit->systemd, zrusenie rc.conf
a spol., zmena def adresarov a pod.) bez toho aby som znefunkcnil vps.
Preto som sa aj podujal na znovurozbehanie archu, takze ked Aither a
Snajpa (a mozno dalsi) vsetko zaktualizuju, nemal by byt myslim problem
mat znovu v ponuke aj Arch nielen na PGND.

Este mam v plane pozret aj Slackware - ci a v akom stave je oficial
template a podla toho potom ked bude treba skusim vyrobit.