[vpsFree.cz: community-list] Archlinux

Pavol Hluchý pavol.hluchy at gmail.com
Sun Jan 12 09:29:38 CET 2014

Cau,

co sa tyka Arch-u, tak template je s 99% pravdepodobnostou mojej vyroby.
Netusim vsak ktora verzia tam je momentalne nastavena, kedze aj poslednu
verziu (december) co som bol nachystal a napisal aitherovi, tak nebola
odo mna stiahnuta.
Takze zatial som ani nerobil novsiu (januar) verziu.
Dalsia vec je, ze som v ramci BugZilly OpenVZ riesil nejake chybky
priamo v samotnom OpenVZ ktore suviseli primarne s Arch templatmi, takze
tiez neviem ci su vsetky tie opravy uz naaplikovane.
Proste co som vedel tak som spravil a dal k dispozicii, ale ked neni
s5tna vazba, tak ani neviem ze je nejaky problem.

Lopo