[vpsFree.cz: community-list] X Server na VPS - zkusenosti, navody

Paladin paladin at jstation.cz
Mon Feb 24 17:02:45 CET 2014

Ahoj,
protoze tak nejak reaguji na vsechny, tak si odpovim na sebe.

On , Paladin wrote:
> rad bych se zeptal, jestli nekdo z vas ma zkusenosti s behem X Serveru
> (X11) na vps s tim, ze klient bezi normalne na laptopu (ala
> thin-client).
>
> [..]

Nakonec jsem se rozhodl pro x2go, nejak se mi zalibilo vice :)

Vsechno se povedlo rozchodit a ted jdu zkusit jestli Eve funguje.

Diky za pomoc (a postrceni spravnym smerem, bez hledani o nomachine
bych x2go nenasel).

Palacinka

/\  www.asciiribbon.org   - against proprietary attachments