[vpsFree.cz: community-list] Jaké MTA?

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Sun Feb 16 23:34:52 CET 2014

1/ vždy se počítá tzv. SPAM číslo a rozhoduje se podle něho. U Google
nikdo neví jak

2/ Pokud mailu chybí _JEN_ SPF, tak ho google nevyřadí z dalšího
doručování. Stejně tak, pokud máte SPF, tak to neznamená že je zpráva
_vždy_ doručena

Pokud nemáte SPF, tak u Gmailu v hlavičkách vidíte něco takového:

Received-SPF: None (no SPF record) identity=mailfrom;
client-ip=83.167.228.42; helo=prasiatko.vpsfree.cz;
envelope-from=community-list-bounces at lists.vpsfree.cz; rec....

Může Vám to zvýšit spamové číslo, ale to je tak asi vše.