[vpsFree.cz: community-list] Jaké MTA?

Martin Šoltis komodo at gmx.us
Sun Feb 16 21:25:14 CET 2014

Ahoj,

pokud nemas nejaky dalsi server pres ktery bys odesilal, tak bych volil
postfix, pro jednoduche odesilani temer zadna konfigurace, akorat se nastavi
domena za kterou odesilas.

Jinak treba ssmtp, ale tam musis mit dalsi smtp, a problem je, ze kdyz
nepobezi tak se ti maily neodeslou, protoze nema frontu.

Martin