[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 31, Issue 2

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Thu Feb 6 23:03:30 CET 2014

Ahoj,

jen poznámka k externímu sledování, lze také použít newrelic.com - vedle
monitoringu aplikací jde mj. přidat i monitoring celého serveru. Můžeš si
nastavit email alerty při zvýšeném výskytu errorů i při downtime a vystačí
na to free plan.

Na telefon mi pak chodí maily s odlišným zvukovým upozorněním, takže vím,
že mám zvednout prdel.

Když přemýšlím, jak si mě technika omotává kolem prstu, jaký máte názor na
služby typu heroku.com ?