[vpsFree.cz: community-list] Update Centos 6.6 na 7.0

Petr FiĊĦer priestcz at gmail.com
Fri Dec 19 18:18:58 CET 2014

Ahoj,
Nejdriv bych si, byt tebou, vyzkousel jestli ti sedmicka bude sedet.
Je tam systemd, firewalld misto iptables, zazil jsem u ni problemy s
x64 javou (segfaulty v jvm), atd.
Me osobne ten system nesedi, je v nem spousta kravin a zbytecnosti,
ktere si musis vyhazet a doupravit.
Misto upgradu bych ti asi doporucil ciste nasazeni a prenos sluzeb. A
vzhledem k tomu, ze sestka ma podporu do roku 2020 nebo do kdy, tak
bych to vuuuubec nehrotil. :)

Fiisch