[vpsFree.cz: community-list] lighttpd - 413 error

Jan Munclinger jan.munclinger at gmail.com
Tue Aug 26 23:34:07 CEST 2014

Ahoj,

mam na VPS nginx (1.6.1) jako proxy a za nim lighttpd (1.4.31) s php5 jako
CGI.
Mám nastaveno:

* nginx:
** client_max_body_size 20m;

* lighttpd (zkoušel jsem ruzne kombinace i hodnoty):
** server.upload-dirs=( "/tmp" )
** server.max-request-size = 1000000
** server.network-backend = "write" (zkoušel jsem i writev)

* php.ini:
** post_max_size = 10M
** upload_max_filesize = 10M

Přesto mi upload souboru vetsiho nez 64kB padá na "413 - Request Entity Too
Large"

Neřešil někdo podobný problém, prosím? Google po dlouhém hledání neporadil
nic víc, než nastavení, které jsem popsal a v logu nic vic než 413 nevidím.

Díky, Honza