[vpsFree.cz: community-list] Grafik

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Wed Aug 20 14:08:48 CEST 2014

S tím souhlasím. Nevím, jestli je to pořadí bodů vyloženě takhle a jestli na to musejí být tři lidi, každopádně by to měl být úzce spojený tým naladěný na podobný výstup. Určitě bych tedy formu textu neřešil v listu, ale prostě to někomu svěřil.

Akorát nevím, kam tahle konverzace spěje. Někdo by měl sepsat tu myšlenku sdružení a cíle a dál se mělo pracovat na oněch bodech pod nějakou supervizí vedení, ne?

S pozdravem, Václav Blahout
freelance webdesigner | @blahout | www.blahout.com
tel: +420 774 722 742