[vpsFree.cz: community-list] Ochrana proti neustalym odchozim DoS z VPS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Aug 19 10:39:47 CEST 2014

Zatim to eliminuje presne 100% problemu, co jsem tim chtel pokryt, tzn. zazdeni linky zdrojem zevnitr nasi site. Nevidim tam moc prostoru vubec nejak sahnout na sit z VPS tak, aby ji to ovlivnilo - i maximalni moznej pocet packetu za sekundu, co predstavuje 300Mbit, v pohode uroutujem.

Jedinou slabinou je ted pocet spojeni pres router, ktery je limitovany linuxovou implementaci conntracku. Nicmene conntrack na tech routerech neni nutnost, na NATovany provoz se daji koupit v pripade nutnosti dva slabsi Tilera based tiky, tyhlety multicores, to vali :)

snajpa

Sent from your iPad