[vpsFree.cz: community-list] Grafik

Silvestr Hašek sh at efun.cz
Mon Aug 18 22:37:15 CEST 2014

Ahoj,

zkusil jsem si trošku pohrát,... rozhodně nejsem grafik za 70k :-D.

Je to jen úvodní stránka, začal bych krátkým odstavcem o sdružení, hned
bych přešel na vps, asi v naznačeným rozsahu s trochou štěstí ještě
návštěvník uvidí aspoň část tabulky s parametrama vps, což bych řekl
bude to co návštěvník bude hledat nejvíce. Pak nějaký info jak se stát
členem a kdo je typický člen, a nakonec návštěvníka nepustit a nabídnout
registraci (přihlášku) nebo další a podrobnější info.

Napravo jsem vytáhl podle mně nejdůležitější odkazy (sice spíš pro
členy) admina a kb, munin jim tak nějak sekunduje aby to nebylo úplně
prázdné. Ještě jsem tam přemýšlel o nějakým počítadlu jako je v adminu
members/vps, to už není malý číslo a myslím že mohlo dávat pocit
jistoty, že si tady admin team jen nehraje na písečku s bábovičkama.

Pod to jsem šoupnul nějaký reference na členy, jak už to tady minimálně
jednou v listu proběho (omlouvám se jestli jsem porušil Vaši image a
tak,.. je to jen návrh). Opět jako počítadlo, by měli dobré reference
zvětšit důvěryhodnost. A pod tím třeba místečko na fb a twitter.

A ještě zpátky k menu, Tu infrastrukturu bych přesunul do informací (tak
jak je naznačeno v submenu, hmm tam my vypadli oddrážky pro představu
šedej čtvereček 5x5 pixlu v sedy barve :-D).

Ještě jsem zvažoval jestli tam na do tý tabulky dávat výšku členského
příspěvku,...

To je asi tak v kosce jak jsem o tom přemýšlel a postupoval, pokud se to
bude aspoň trošku líbit budu rád. Pokud se to bude líbit tak moc může se
na tom dál pracovat klidně dám do placu zdrojáky v psd a crd

http://efun.cz/vpsfree-navrh.png

SH

Caute,