[vpsFree.cz: community-list] Grafik

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Aug 18 20:34:56 CEST 2014

Nejakou jednoduchou one-page mam presne na mysli; nejvetsi problem ted
mam s tim, ze soucasna stranka predava docela podstatny informace,
ktery potrebuje vedet, kdo se stane clenem, ale pro prvotni zajemce
nejsou az tak dulezite. Otazka je, jak s timhle nalozit do one-page.

Proto bych radsi nekoho, kdo nejaky ten web uz udelal, proto ne
template - nejde jenom o to technicky udelat web, jde o to se taky nad
tim zamyslet a v tom byva prave hodnota prace rozumnych grafiku.

Uvidime, kdo se jeste ozve, o Vaskovi vim a pocital jsem s nim jako se
zaloznim.

- -snajpa