[vpsFree.cz: community-list] Grafik

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Aug 18 17:48:44 CEST 2014

Kdybych chtel template, psal bych doporucte template :)

Pracovat s rozumnym grafikem se vyplati, template proste nestaci, kdyz
to ma nejak vypadat. Otazka je, jestli se tu takovyho grafika povede
sehnat za rozumny peniz, davat za web 70k mi prijde prehnany; nicmene
template fakt nestaci, to na ten web nemusime sahat vubec (jakoze,
kazda zmena bude asi k lepsimu, ale kdyz uz se tomu mam venovat, tak
chci, aby to bylo nejlip v ramci danejch moznosti).

snajpa