[vpsFree.cz: community-list] Testovací verze webu

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Sun Aug 3 12:49:00 CEST 2014

Ja sa tiež kľudne porozprávam o tom, ako mám vyriešenú automatizáciu s
každým, kto bude mať záujem. So snajpom inak úplne súhlasím a verím, že
táto dlhá správa aj mala nejaký dopad na tzv. FTP nahrávačov :)

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*