[vpsFree.cz: community-list] Testovací verze webu

Martin Vendl vmarty89 at gmail.com
Sun Aug 3 10:07:41 CEST 2014

To není o tom, že bych to nedovedl. Jde o to, že mít sourkomý projekt s
osobním přístupem k uživatelům přináší určité výhody. A já nevím proč bych
tento přístup a výhody měl obětovat za více mainstreamový workflow, který
tyto výhody postrádá. Jinými slovy proč bych měl přijmout nevýhody velkých
projektů, když vím jak si můj projekt stojí a můžu mu šít řešení na míru.
To je to co mě na tom baví. Jestli takový rigidní workflow budu muset
používat někde v práci tak si od něj rád u soukromého projektu odpočinu.

--
Martin Vendl
ICQ: 114420402
MSN: vmarty at volny.cz