[vpsFree.cz: community-list] Bratislava sraz

Jan Domankus jan.domankus at gmail.com
Sat Aug 2 14:28:54 CEST 2014

K parkovaniu (snad ma ostatni doplnia a pripadne aj opravia, lebo v danej
lokalite som uz neparkoval par rokov):
- najblizsie parkovisko k Habibi baru (Panskej) je asi parkovisko hotela
Radisson Blu Carlton na Mostovej ulici skoro az na Hviezdoslavovom namesti
(je podzemne je pod namestim) - platene (ceny neviem, ak nikto nedoplni a
bude zaujem, mozem sa pokusit zistit),
- dalsia moznost je Alexia - na Jesenskeho - tiez platene, je to pri ING,
- zo sereru je tam parkovisko na Ursulinskej ulici, dostupne z namestia
SNP, treba odbocit za hlavnu postu (tiez podzemne, platene),
- parkovanie zdarma sa da realizovat na parkovisku Auparku (na druhej,
Petrzalskej strane Dunaja), cez most peso alebo MHD - parkovanie zdarma je
tam tusim az po nejakej hodine, cez den su tam zdarma asi 3 hodiny,
- inak v Starom Meste (okrem pesej zony, kde je aj uvedeny bar) na uliciach
je parkovanie do 16:00 spoplatnene (treba zakupit parkovaciu kartu, na
hodinu tusim 0,70 €), po 16:00 zdarma, ale najst parkovacie miesto na ulici
byva problem.

K povodnej otazke snajpu:
Aj ja sa rad zucastnim, ak sa mi to terminovo nebude krizit s inymi
povinnostami.

J.