[vpsFree.cz: community-list] Bratislava sraz

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Sat Aug 2 12:07:15 CEST 2014

Ja by som prišiel. Mám to kúsok a tiež by som už rád vedel s kým mám tu
česť :)

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*