[vpsFree.cz: community-list] zase problém s routováním?

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Tue Apr 22 16:30:31 CEST 2014

Já mam zas vnitřně zakořeněno, že na support se píše až ve stavu
absolultního zoufalství (mj. proto, že support obvykle sám bývá vrchol
zoufalství - a teď nemyslim support vpsfree ;) ) a právě se snažim problém
řešit všude možně a chyby hledam primárně u sebe. Navíc jako militantní
linuxák (hehe) se snažim maximálně těžit z komunity.

Moh sem to napsat líp, to je pravda, za to se omlouvám. Ale stejně mi
vysvětli, jak se to mohlo stát, když iptables vůbec nemam zapnutý..? Když
se to stalo mě, mohlo by se to stát i někomu jinýmu. Může to souviset s
tím, že ten stroj má dvě IPv4 ?

 -m.

PS. tohle mi připadá přesně jako typ problému, kterej by se v komunitě
řešit měl
PPS. Je to fakt "no hard feelings", kdysi jsem si to ověřoval i u nativů ;)

> Jaj, sorry jestli to tak vyznelo, neurazil jsem se, jenom nejsi prvni,
> kdo ted hleda problem nejdriv u nas a pak u sebe ve VPS :)
>
> Ja akorat obcas(porad) pouzivam asi zbytecne expresivni vyrazy, urcite
> no hard feelings :)
>
> @kolektivni reseni a tak - jasne, ono je to mozna slozitejsi
> klasifikovat z pohledu "usera", kam presne problem patri, nejlepsi
> postup bych rekl, ze je napsat na podporu a kdyztak ti reknem, ze to s
> nama nema moc spolecnyho a je lepsi napsat na community-list (bezna
> praxe, obzvlast kdyz jde o dotazy "jak mam nastavit XY").

> [...]

Jakub Fišer
IT & Security consulting
kuba at ufiseru.cz