[vpsFree.cz: community-list] Darujeme nadupany SAS radic

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Apr 17 14:31:16 CEST 2014

Nakonec je budeme reklamovat, Ludvik nam to v Abacusu uznal, takze
zadny nezbydou, jenom jsem to zapomnel napsat.

S pozdravem / Best regards,

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com

On 04/17/2014 02:29 PM, Ondrej Beránek wrote:
> Ja už pro školu zkoušel získat tu giga sitovku ale bez odezvy :).
>
> O.
>

> Odeslané z MIUI

Co to umi: