[vpsFree.cz: community-list] Darujeme nadupany SAS radic

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Apr 17 14:00:12 CEST 2014

On 04/17/2014 01:54 PM, Pavel Snajdr wrote:
> Nene, v tomhle je uz rozhodnuto: budto to nekomu darujeme, nebo se
> to tu bude valet dal.

Krom toho, ten radic ma uz snad 4 roky, to si ani na triko nevezmu, to
nekomu prodat.

On funguje, ale nechci s tim mit *vubec* zadny starosti.

vpsFree na tom financne neni tak spatne, abychom museli resit, jestli
to prodame za zbytkovou hodnotu tech par eur...

Spis nam chybi manpower, nez finance, kdyz uz se diskuze teda zvrtava
tim smerem :)

Radsi popremejslejte, jestli v okoli nemate nejakou skolu nebo
neziskovku, komu by se to hodilo :)

/snajpa

> S pozdravem / Best regards,
>
> Pavel Snajdr
>
> +421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956 CTO of
> Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE http://relbit.com |
> http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com

Co to umi: