[vpsFree.cz: community-list] Darujeme nadupany SAS radic

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Apr 17 13:52:29 CEST 2014

Kdyz to budem prodavat takhle, kdo pak bude resit reklamaci (6 mesicu
musis, kdyz prodavas pouzity zbozi), atd.

To to radsi proste dame nekomu, kdo to dobre vyuzije.

Na vyber je totiz ze dvou variant, IMHO:

a] bude se nam to tu valet dal a za par let uz to bude uplne k nicemu
b] s co nejmensi namahou se toho zbavime a nekomu to bude delat radost

Neni vsechno jenom o penezich :)

S pozdravem / Best regards,

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com