[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Stanislav Petr glux at glux.org
Thu Apr 17 12:57:12 CEST 2014

Na tohle se mi osvedcil koncept "koliznich skupin", tedy uzivatel si vytvori skupinu ke ktere muze pridelit n ip adres (tady spis musi pridelit ip 1 adresu - protoze na vpsfree nejsou privatni vlany a SDN). A nasledne si do dane kolizni skupiny prida servery. Kolizni skupina definuje ze servery z dane kategorie kolizni skupiny se nepotkaji na stejnem nodu/switchi/napajeci vetvi. Pri tomhle pristupu je pak mozne dat jeden server napr. i do dvou skupin tak ze v pripade napr. 3 serveru je mozne udelat jednu HA skupinu pro webserver, druhou pro SQL s tim ze backup server je spolecnej... Akorat zvazte jestli takovahle funkcionalita vzhledem k zamereni vpsfree neni zbytecne slozita.

Odesláno ze Samsung Mobile.

jo, samozrejme reseni na tyhle urovni je lepsi a je s nim min
starosti, hlavne pak mas moznost rozhodnout, ze ti traffic jde jenom
na jednu VPS, muzes delat sticky sessions atd, takze nemusis
replikovat sessions mezi VPSkama a tak...

Ja uz nejakou chvili premejslim nad konceptem "HA IP address",
vpsAdmin uz by mel bejt schopnej detekovat pad nodu celkem rychle -
holt to nebude ale prehozeni v radech sekund, ale pod minutu se
vejdeme urcite.

Jenom oproti puvodnimu planu pridam teda moznost mit tech HA IP adres vic.

Ale neumim slibit, kdy se Aither dostane k implementaci (jelikoz ja uz
na vpsAdminu nic neprogramuju, ted uz je to ciste Aitherova zabavka).

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com

On 04/17/2014 09:24 AM, Ján Raska wrote:
> [...]
> dvoma VPSkami a mat na nu nabindovany SSL certifikat? Tj. ci viem
> mat takychto sharovanych IP ktore sa prehadzuju medzi
> loadbalancermi aj viac na tych istych loadbalanceroch.
>
> Ospravedlnujem sa ak sa nevyjadrujem uplne presne, nie som neviem
> aky systemovy guru a taketo riesenie by som si asi dal niekym
> spravit, zatial len zistujem moznosti.
>
> Jano

> Byl bych rad za nejakou konkretni, kterou mas overenou, az se
> dostanes k PC, hodilo by se mi mit to at hand a videt, kolik %
> useru tohle reseni potencialne nastve. Dik moc :)

- --