[vpsFree.cz: community-list] Restarty VPS spojene s migracemi

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Apr 13 04:21:35 CEST 2014

Ahoj vespolek,

takze pokracujeme dal, migrujeme node2 -> node10.

To uz je nastesti posledni produkcni node s ext4.

Pak uz akorat playground.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com