[vpsFree.cz: community-list] soukromost serverů ?=a =?utf-8?Q?záloh

David Toman david at idkfa.cz
Mon Apr 7 22:00:59 CEST 2014

Dne 7.4.2014 15:35, mrkva at mrkva.eu napsal(a):
> Hele, tohle už jsem slyšel z víc míst. Nějaké bližší info  by nebylo?
> Technicky ani elektronicky to problém není a dovedu si to docela dobře
> představit ale zajímalo by mě jestli je zdokumentované nějaké použití a
> tak vůbec.
Konkrétně že by někdo lohnul server nevím, každopádně podobný 'kurvítka'
se naprosto běžně používají třeba při připojení novostavby na rozvodnou
síť. Místo toho, aby se kabel přerušil, odpojila se celá čtvrť nebo
vesnice, tak se tam dá tohle, zařízne se to skrz izolaci a připojí se
dům bez přerušení napájení. Pak se to samozřejmě zaizoluje. Podobně se
to dělá třeba s černým odběrem. Takže aplikovat to na server není taky o
moc složitější, je to jen otázka dostatečně velkého záložního zdroje.

> Akcelerometr zmiňuju o mail výš, klasický chassis open switch je na prd.

S pozdravem

David Toman

Tento email neobsahuje viry,
protože nepoužívám Windows.