[vpsFree.cz: community-list] soukromost serverů ?=a =?utf-8?Q?záloh

Ondrej Beránek rainbof at gmail.com
Mon Apr 7 15:06:03 CEST 2014

Na mile daleko je poznat diskuse kde zasahují brmlabaci :) nechme si to na post-meetup diskusi.

Asi takhle pokud jsi paranoik nepouzivej vps.
Pokud ti běžná vps stačí není ta od vpsFree ničím podradna (ba naopak bezp. aspekt se řeší porad a  aktivně).

Pokud ti nevadí častější maintenance nemáš co řešit.

Odeslané z MIUI