[vpsFree.cz: community-list] soukromost serverů ?=a =?utf-8?Q?záloh

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Apr 7 14:14:34 CEST 2014

Jinak klice od racku ma u sebe support Master Internet, ty my u sebe
nemame.

Ma to jednoduchou vyhodu - ten support v DC pak i k necemu je a muze
nam pomoct, jinak bychom tam museli kvuli kazde vymene disku, atd.

Pochybuju, ze s nima Master nema podepsanej nejakej papir na pripadnej
tucnej pro danyho supportaka, kterej porusi data privacy klientu,
nicmene to nemam overeny - ale prijde mi to jako standardni praxe.
Muzu overit, jestli chces.

S pozdravem / Best regards,

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com