[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 2 15:48:07 CEST 2014

Gluster jede, ale je to utrpeni na maly soubory, spis bych doporucoval
- - pokud to jde - napr. periodickej rsync (za predpokladu ze se
pripadny vytvareny soubory pojmenovavaji podle databaze).

Nad to haproxy s nejakou rozumnou client stickiness - per ip/session/...

Databazova replikace = Galera, jak uz se tu psalo.

/snajpa