[vpsFree.cz: community-list] Vypadky a problemy - checklist

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Wed Apr 2 14:03:41 CEST 2014

U každého je něco, ale celý život je o kompromisech...

Hexageek určitě ne (viz Webtrh, nikdo vlastně neví co je zač),
Best-Hosting také ne (výpadky), Wedos má pomalé disky - IO operace.

Pak už znám jen něco v zahraničí za vodou - USA/Kanada

Osobně si myslím, že z hlediska poměru cena/výkonpodpora v CZ je VPSFree
dobré, ale i zde se něco najde ;)