[vpsFree.cz: community-list] Vypadky a problemy - checklist

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Wed Apr 2 13:45:05 CEST 2014

Záleží co hledáš,

- nejlevnější holé VPSky jsou u Wedos, nyní budou mít servery
- slušné fyzické stroje s dobrou podporou nabízí Tele3
http://www.tele3.cz/pronajem-serveru-tabulka.html - uděláš si
konfiguraci dle přání. Nabízí i silnější fyzické stroje, individuální
konfigurace
- Coolhousing, slušné stroje -
http://www.coolhousing.net/hewlett-packard-servery.html
- http://www.superhosting.cz/dedikovane-servery  - pěkné
- OVH.cz - Kimusufi, http://www.kimsufi.com/cz/#servers
- OVH.cz - So you start - http://www.soyoustart.com/cz/ silnější modely
- Hetzner - použité stroje, zajímavá cena,
http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/serverboerse nebo
nové stroje
a dalo by se pokračovat...