[vpsFree.cz: community-list] Vypadky a problemy - checklist

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 2 12:30:13 CEST 2014

Nechces se radsi zamyslet nad jinym zvysenim dostupnosti, nez ze uplne
jina VPS pro ty projekty? Kdyz uz chces utracet navic prave ve jmenu
dostupnosti, tak si porid nekde jinde jeste *dalsi* VPS a udelej mezi
nima nejaky HA, podle toho, co aplikace povoluje, neprijde ti to jako
lepsi reseni?

Presouvat to na jinej SPOF, kde sice slibujou, ze bude stabilnejsi,
ale presto SPOF, kdyz uz te zacinaji stresovat vypadky, imho neni
nejstastnejsi volba z tech, co mas na vyber.

/snajpa