[vpsFree.cz: community-list] Vypadky a problemy - checklist

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 2 12:01:47 CEST 2014

On 04/02/2014 11:58 AM, Stanislav Petr wrote:
> Tak vytvorit servisni oddil na nejakym stavajicim disku nebo zkusit
> zauvazovat nad pouzitim USB3 externi flash (sileny, ja vim, ale
> mohlo by to fungovat levne).

Vsak prave, ze uz jsem varianty zvazoval a vzhledem k tomu, ze 10GE se
blizi tak jako tak. 1GE je tragicky malo, navic pri zalohach uz 1GE
dneska je limit, "zejtra" bude totalni limit pri prechodu z rsyncu na
zfs send/receive - pak budou zalohy, restory, migrace opravdu vyuzivat
to, ze budou sedet na rychly siti.

Abych udelal misto na 256GB blbosti lokalne na kazdym nodu, musel bych
vyrazne zmensit cast SSD, ktera se pouziva pro level 2 read caching (a
to se hodne pozna v momentech, kdy je na tom stroji min ramky, nez je
idealni).

Delani mista na rotacnich diskach je blbost, protoze by to rozhodilo
tvar celyho zpoolu.

Tak nejak mi nevysla jina moznost, nez NFSv3+10GE...

/snajpa