[vpsFree.cz: community-list] Co delat proti DDoS

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Wed Apr 2 10:39:08 CEST 2014

Cílem ddosu se může stát každej, důvod může být i nějaká blbost, včetně
"testování na náhodné oběti" a ubránit se tomu v podstatě (ekonomicky)
nedá.

Jednou mi běžel útok na server přes týden a nezjistili jsme žádnou
motivaci. Bylo to z botnetu, především Asie - Rusko, Čína. Možná to byl
smokescreen pro něco jinýho, ale tehdy pomohlo jen server odpojit od
Internetu. Jiný servery, v tomtéž IP rozsahu, ani ťuk. Ten server nebyl
nijak zajímavej.

 -miky

Jakub Fišer
IT & Security consulting