[vpsFree.cz: community-list] Co delat proti DDoS

Vojtěch Sigler vojta at sigler.cz
Wed Apr 2 10:20:40 CEST 2014

Ahoj,

pokud se nekdo bavi tim, ze hleda TeamSpeak servery a flooduje je, tak
co nahodit trebas OpenVPN (ciste teoreticky, nezkousel jsem ji zatim
na VPS zprovoznit) a TS jet skrze ni. Na desktopu pro uzivatele je to
jen par kliknuti navic a smartphony/tablety to umi taky. A zvenci by
pak o TeamSpeaku nikdo nevedel. To by pro tebe nefungovalo?

Vojta