[vpsFree.cz: community-list] [SPAM] Re: Problemy s node8

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Sep 26 09:46:24 CEST 2013

Well, nedeje se to kazdymu. Musis splnit nasledujici (ale nejsem si
uplne jistej tema interakcema, proste akorat vypisu podminky, za
kterejch se to deje nam):

1. pracovat se snapshoty nekolika datasetu najednou
2. mit ten stroj pod memory pressure (tzn. malo uplne volny pameti)
3. musi na nem bejt rozumna IO zatez tak, aby to ne vzdycky disky
stihaly odbavit bez pridany latence (tzn. aby pozadavky musely obcas
viset ve fronte)
4. delat do toho send/receive

No a pak se ti stane presne to, co popisuju tady:

https://github.com/zfsonlinux/zfs/issues/1638

/snajpa