[vpsFree.cz: community-list] Problemy s node8

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Sep 25 12:56:55 CEST 2013

Aha, takhle jsi to myslel - no, ano, vedel jsem o tom, az kdyz mi
prestala odpovidat VPS nebo se mi nekdo ozval, ze se mu stalo podobne.
Protoze se to blbe monitoruje, jelikoz monitoring to nezachyti
spolehlive, kdyz se to tyka jenom nekterych procesu.

Ja te pochopil tak, ze jsi byl v dojmu, ze jsme to proste neresili a
nechali byt, na to jsem reagoval.

/snajpa