[vpsFree.cz: community-list] Nginx ipv6 podpora

Petr Krcmar krcmar at debian-linux.cz
Wed Oct 30 14:32:43 CET 2013

Dne 30.10.2013 12:00, Lukas Nemec napsal(a):
> Ahoj,
>
> snazim se nejak rozbehat nginx na IPv6 ..
>
> dle manualu to ma byt velice jednoduche, a to jenom prepsat listen 80;
> na listen [::]:80;
> coz by melo aktivovat poslouchani na ipv6 traffic, a dle nginx wiki
> kazdy linux defaultne pouziva
> ipv4 to ipv6 preklad, takze se ipv4 adresa jevi jako ipv6..
>
> uz mi nginx posloucha na ipv6, akorat mi vraci spatny web pro ipv4 dotaz
> - takze bud je vypla podpora toho 4 to 6 prekladu
> nebo nginx bere ipv4 jako preferovane nad ipv6 (coz je divne - mel by
> [...]

Ahoj, opět jsi dal odpovědět na starší vlákno, opět to vidím řazené
špatně, pod vláknem o LXC. Prosím piš do nového vlákna nový mail, ne
odpověď na už existující poštu.

V konfiguraci Nginx jsi to neměl přepsat, ale dát tam obojí. Potřebuješ,
aby to poslouchalo na čtyřce i šestce. Přibližně takto:

server {
        listen   80; ## listen for ipv4
        listen   [::]:80; ## listen for ipv6
        server_name www.server.cz;