[vpsFree.cz: community-list] Nginx ipv6 podpora

Lukas Nemec lu.nemec at gmail.com
Wed Oct 30 12:00:52 CET 2013

Ahoj,

snazim se nejak rozbehat nginx na IPv6 ..

dle manualu to ma byt velice jednoduche, a to jenom prepsat listen 80;
na listen [::]:80;
coz by melo aktivovat poslouchani na ipv6 traffic, a dle nginx wiki
kazdy linux defaultne pouziva
ipv4 to ipv6 preklad, takze se ipv4 adresa jevi jako ipv6..

uz mi nginx posloucha na ipv6, akorat mi vraci spatny web pro ipv4 dotaz
- takze bud je vypla podpora toho 4 to 6 prekladu
nebo nginx bere ipv4 jako preferovane nad ipv6 (coz je divne - mel by
brat weby podle toho jak jsou za sebou v hlavnim configu)

vite nekdo nejake info blizsi?

Diky moc :)

Lukas Nemec