[vpsFree.cz: community-list] backup a ticketovaci system

Dávid Katuščák katuscak.d at gmail.com
Mon Oct 21 08:29:37 CEST 2013

Nemal som v plane tu nic pisat, pretoze Tomasovi aktualne pomoct neviem,
ale len chcem povedat, ze on asi zhana niekoho kto mu to aj nainstaluje a
nastavi a nie len da dobre rady aky software ma pouzit ...

Dňa 20. októbra 2013 23:50, <ondra.gersl at gmail.com> napísal(-a):

S pozdravom/ Regards,

Dávid Katuščák
www.funes.sk