[vpsFree.cz: community-list] backup a ticketovaci system

Tomas Meszaros meszaros at advice.sk
Wed Oct 16 19:24:38 CEST 2013

	Ahojte,
riesili sa tu uz tieto dve veci cize asi nepisem nic nove,
Potreboval by som nejakeho cloveka (samozrejme za financne ohodnotenie) ktory by mi pomohol nakolko som lama-zaciatocnik
 s 2. vecmi na debian vpske.

1. potreboval by som zbuchat rdiff alebo rsync alebo necham si poradit , ktory bude backupovat jeden debian server na danu virtualku kazdy den od 19:00 do 7:00. Avsak zaroven aby skoncil o 7mej raano bezpodmienecne. Cez vikendy moze backupovat cely den ale cez tyzden o 7mej rano konec. A aby sa to o 7mej vecer obnovilo. Problem je ze stroj co sa backupuje je na dsl linke preto musi dokazat nadviazat na backup o 7mej vecer aby sa to nezaciklilo a incrementalne odbackupovalo.
Pripadne moze/nemusim poslat echo bud na mail alebo niekde ze sa to skoncilo a zbehlo to/nezbehlo v poriadku.

2. Kolega uctovnik ma otravuje s nejakym ticketovacim systemom aby nebol moc zlozity a prehladny aby vedel rozdat ulohy koleginke a mne a td a aby vedel co ho este caka a neminie a co uz dokoncil a naco sa moze vydlabat. Pripadne ak nejaky mail pride aby ho vedel priradit k rieseniu danej osobe.
Viem ze toto sa tu tiez riesilo cize kludne dane riesenie inplementujme :)

Dajte vediet pls ak by si niekto nasiel cas a vedel to zbuchat.

Arty

jabber: funiacijez at gmail.com
mail: tomas at advice.sk